Inspirasjon


Enkelt å lage! Kok opp ris eller nudler. Ønsker du kjøtt til passer kylling veldig bra. Tofu kan fint erstattes med kjøtt. Ha kjøtt eller tofu i en wokpanne med litt hakket chilli og ingefær. Tilsett ønskede grønnsaker. Her har vi brukt gulrøtter, løk, sukkererter og paprika. Ha i litt østerssaus og soyasaus. Dryss over litt sesamfrø og topp det hele med mini rødkål fra Naturlig Grønn!
Brød med smøreost og reddikspirer! Enkelt å lage men også en enkel måte å få i seg nok næring på for både store og små. En porsjon mikrogrønt kan dekke dagsbehovet “1 av 5”.
Prøv ristet brød med ost, tomat, syltet rødløk og mikro reddik fra Naturlig Grønn! En frisk og god frokost!
Smoothiebowl med frisk solsikke fra Naturlig Grønn.
Mange ser på mat som kunst, noen synes det er utfordrende og andre synes det er gøy. Ikke vær redd for å blande smaker, det vil overraske deg! Sango passer perfekt sammen med chiapudhding, jordbær og møsk sjokolade!
Lag din egen is med mikrogrønnsaker!
Spirene fra Naturlig Grønn kan brukes til så mangt!


Følg oss på sosiale medier for ukentlig info og inspirasjon!